• (Android) Dumb Ways to Die koder glitch gull

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dumb Ways to Die ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Dumb Ways to Die IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koder glitch gull ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Dumb Ways to Die 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jeg vet at dette inneholder app, og det er greit så lenge det ikke dukker opp mellom spillet. Jeg mener etter at vi har mistet alle tre livet er greit, jeg ville se appen. Men det er jævla irriterende når det bokstavelig talt avbryter spillet ditt SOM FORTSATT PÅGÅR!!!

    Jeg pleide å ha dette spillet, da det kom ut i 2016, var jeg 9/10. Det er nå 2020 (jeg er 14) og jeg lastet ned ting og bestemte meg for å se om dette var det samme. Det er. Jeg har elsket dette spillet i 4 år nå og kommer sannsynligvis til å fortsette i fremtiden. Jeg ser ikke noe behov for å endre det på noen måte, for meg er det perfekt...(Jeg beklager så mye hvis det er stavefeil. Klokken er over midnatt og jeg har ikke sovet mye, pluss at strømmen gikk ut og jeg sitter i en bil og lader den nesten døde telefonen min.)

    Mannen jeg husker da dette spillet først kom ut, jeg likte det virkelig da. Jeg tenkte å laste den ned på nytt, men den er bare full av annonser. Du kan fortelle at de bare bryr seg om pengene og ikke opplevelsen.

    Lastet ned for gamle tider Laster ikke lenger

    Dette spillet er så morsomt!, jeg elsker sangen og måtene du ikke må dø på. Det kalles dumme måter å dø på

    For mange annonser som ikke kan hoppes over

    Dumb Ways to Die ง่ายๆ ncht

    Annonsene legges til er ganske dårlige.. dette spillet kunne vært bedre uten så mange annonser

    Spillet krasjer hver gang jeg prøver å åpne det. Virkelig skuffende fordi spillet var så morsomt at jeg ønsket å spille det på nytt

    Det er en flott app, skulle bare ønske den var mer utfordrende. Jeg elsket den trenger bare flere oppdateringer. Jeg skulle også ønske det ikke var noen feil og annonser i den


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :